The sun is shining and i´ve got a job?

Solen skiner ut som bara den. Helt klarblå himmel också. Så otroligt fint väder ute. Borde nästan skynda att göra mig iordning och dra ner på stan en runda. Men vad ska jag göra där själv utan pengar? :P -Ingen aning faktikst, haha :)

Har precis ätit managröt och fy vad mätt jag är nu. Inget mer ätande förrens Anna panna kommer hem vid 16oo tiden. Anna ringde ju innan, som jag skrev. Hon sa också nämligen att vi skulle på någon trikk-kurs ikväll eller om det var imorgon. Kom inte ihåg redigt, men tror det var imorgon!

ÅÅ vad jag vill ha snö nu. Helt klartblå himmel sol och så snö på det. Det hade varit sååå mysigt. Men det får vi väll vänta med. Det snöade förresten igår, fast var mest snöblandat regn :/ Men när vi åkte buss mot Ikea igår var det snö på vägen och allt. Myyysigt ^^

Har jag fått jobb idag? :O -Ja det har jag nog, tihih ^^

Puss ha de bitches ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0