Sover sover och åter sover! Not good!

Har sovit nu i nårgra timmar, i exakt 6 och en halv timme. Fattar inte att jag kan sva så :( Anna har gått och lagt sig för hon mår inte bra idag heller. Hon har så ont i magen. Stackare. Om det inte blir bättre tar jag med henne in till sjukan.

Bytte precis mitt kontantkort i mobilen och stoppade i den svenska nummret. Alltså fattar folk inte att de ska skicka till mitt norska nr? ;) då jag inte använder mitt svenska. Jo kollar ifall det är någon som har skickat tll mig.

Ikv ska jag duscha. Hade velat Zumba innan. Fast Anna sover så kanske inte så smart att jag donar och dönar precis brevid sovrummet. Annars får jag väll ta och göra något annat. LIke what? - No idea! :(
Behöver inte dra till affären precis och bli fetare genom att köpa choklad eller mågot annat gott som jag dock är väldigt sugen på. Så nej, vet i fasen vad jag ska göra. Hahah usch vad uttråkad jag blev. Hmm inte lust till att duscha längre..... ÅÅÅ vad händer med mig? hahah :)

Pusssssssssssssssssss ha de!


Kommentarer
Postat av: Jenny

tack :D det blir nog en canon eos 500d!

2009-12-03 @ 19:39:34
URL: http://decemberlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0