Sjuk...

Usch jag har blivit sjuk :/ Kände det redan i går dock eftersom spyan satt upp i halsen på mig när jag sprang. Sen igårkväll mådde jag inte alls bra. Var alldeless likblek i ansiktet men jag drog ändå till Anna eftersom hon hade så tråkigt på jobbet. Sen gick vi hem, tog ungeför 20 min i rask takt. Sen hem och lägga sig i sängen och somnade. Vaknat lite då och då under natten och gick upp nu vid 09:30 eller något.

Käkade en macka sen drog jag ner på stan för skulle fixa ett par grejer på Nordea så nu är det fixat, äntligen :) Sen var jag även inom Grata och lämnade papper, fast glömde lämna det viktigaste pappret, nämligen jobbschemat så jag kan få någon lön :P Sen ringde min söta mamma, hon var också dålig idag så hon var hemma från jobbet, stackare :/ Älskar dej mamma! ♥

Så nu sitter jag här och funderar på att ta något att äta, fast rädd för att det ska komma upp igen :/ Mår inte alls bra. Ska igentligen  till Lilleströmm idag men blir inte så eftersom jag inte mår bra. Har försökt ringa till snubben jag ska träffa men han svarar inte så han tror fortfarande att jag kommer vid 15oo tiden. Måste få tag på honom innan det är för sent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0