Shopping!

Igår var jag och Anna ute på stan och shoppade i hela 4 timmar :) (tiden gick så snabbt). Vi gick runt till alla möjliga olika affärer. Jag hittade en Halsduk, en lite längre svart-randig tröja och självklart min nyårsklännign ;), men den kommer jag inte lägga upp någon bild på nu utan den får ni se antingen på nyår eller på nyårsbilderna som kommer upp här år 2010 :P

  

Idag vaknade jag vid 12oo, gick upp och käkade frukost, diskade och tog en dusch. Vid 14oo tiden kom Anna upp ur sängen. Jag drog ut på stan samtidigt som hon drog till jobbet och det var vid 15oo. Jag har precis kommit hem efter att ha varit på stan i 4 timmar idag igen, haha :P Resultatet blev ett par Shoes, underkläder, knee highs strumpor och öronhänge till mig. Sen blev det lite julklappar också :)

  

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0