Rubrik!

Igår blev det mycket film tittande för min del. Kollade först på "Anastasia", sen blev det nog "Skönheten och odjuret" och sen till slut blev det "Penelope" som var sådär bra men var tvungen att se den klar, om vad som hände till slut och såklart blev det ett lyckligt slut :)

Sov som sagt ett ganska bra tag igår så har inte sovit ännu inatt. Anna och jag kollade tv till ganska sent eller ja, tidigt på morgonen ska jag väll säga. Tror klockan blev 04oo innan vi tog och släkte för att sova. Men kunde jag sova då? NEJ, som vanligt! Låg där i sängen och tänkte på olika saker (as usual), så blev jag hungrig ist ^^

Hade inte ätit något precis igår :S, så jag käkade managröt och knäckebröd när jag steg upp ur min sömnlösa natt och slog på en film på datan. Det blev "The case of Benjamin Button" som jag ännu inte kollat klart på (varar dock i 2 timmr och 45 min tor jag det var) Sen var tvungen också att göra mig i ordning och sticka ner på stan vid 07:30, tidigt jag vet men har hunnit en jäkla massa idag :D Riktigt stolt över mig själv, haha :)

Nu ska jag kolla vidare på Benjamin Button och ta och gör Pasta Carbonara, mums! :) Nu vaknade Anna också, fast hon kanske går och lägger dig igen ^^

Puss ha de mina fina vänner. Saknar er till 1000 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0