Riktigt trött!

Väcktes i morse av att det ringde på min telefon vid halv 8 på morgonen. Det var Kjetil som ringde om jag kunde jobba på barnehage idag mellan 9oo-16:30 och visst sa jag. Men när jag la på kände jag efter, skit snuvig, ont i ögonen, kändes som om jag hade feber och vill bara sova igen.

Men jag duschade och gjorde mig klar på 1 timme så jag var på jobbet lite efter kl 9oo. Jätte mysigt faktiskt och det snöade riktigt mycket ute. Har dock varit ute typ 3 timmar idag, mysigt med massa snö, MEN ganska kallt efter en tid :/ But i made it :P

Kom hem vid halv 6 tiden ikv då jag käkade lite snabbt och sedan for jag och Anna in till akuten. Hon har så ont i sin mage. Haft det nu i 3 dagar. Tycker så synd om henne. Hon har verkligen jätte ont! ♥

Nu sitter jag och bloggar som sagt och har tv på i bakgrunden och känner absolut för att sova. Sov bara 5 timmar inattes eftersom jag la mig vid 02oo och de ringde halv 8 om jobb, illa ;), så är riktigt trött då jag inte hade med mig någon mat precis eftersom jag blev inringd bara sådär på morgonen. Men det var det värt för tjänade ändå upp mot 900 norska idag. 115 NOK i timmen, inte illa :)

Nej nu ska jag gå och snyta mig och kolla tv, somnar nog framför tvn ändå, annars bloggar jag senare ifall jag orkar :)

Puss ha en trevlig Fredagskväll mina vänner. Saknar och älskar er där hemma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0