Pengar växer absolut INTE på träd

åå jag vill så mycket just nu. Vill resa, ha en stor summa pengar, jobba med något jag tycker är kul, utbilda mig osv osv. Vet inte redigt vad jag vill göra just nu eftersom jag vill göra allting just nu. Men det går inte för allt, precis allting handlar om pengar. Har man inga pengar är man uteliggare eller bor hos sos, har man inga pengar kan man inte gör något osv osv, ja ni fattar! Allt kretsar kring pengar. De flesta säger att "pengar inte är allt" -Jo pengar är allting annars kan man inte göra ett skit. Så enkelt är det. Fast å andra siodan är ju inte pengar allt men det är ändå allt eftersom man inte kan leva annars.

Så nu är det bara till för mig att jobba så mycket som möjligt, tjäna ihop en summa pengar och spara. Sen får jag se vad jag ska göra med dom. Jag kanske har blivit en sådan snål j*vel sen när jag har sparat några månder så jag inte alls vill göra något längre :/ Men det tror jag, för jag har sååå många drömmar. Fast självklart vill man också uppleva sina drömmar tillsammans med sin kille, men det är inte alla som förstår det! And that´s to bad!

Som sagt. Pengar växen absolut inte på träd!
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0