Pappas födelsedag igår, den 31/12-09

Igår (den 30/12-09) var det min pappas födelsedag :) Vi firade han på kvällen med att han fick öppna paket och såklaart hade mamma beställ god mat. Nämligen smörgåstårta. Mums. Fast har dock ätit godare :)

Innan på dagen igår var jag, syrran och Daniel inne i Krstad några timmar, sen vidare hem och inom EKO först men även markislagret här i Bma. Det blev en lång dag igår med en massa trängesel i stan, men det gick :) Sen var vi äntligen hemma men då var jag tvungen att färga håret och det blev inte alls bra :/ Ser ut som f*n rent ut sagt i hodet nå. Men ska färga om det idag (31/12-09)

Nu ska jag göra lite frukost.
Pusss, ha de!

Kommer bilder antagligen nästa år, för idag har jag verkligen INTE todd att lägga över bilder och fixa och trixa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0