PÄLSIGT?

PÄLSIGT! -Vadå pälsigt Maya, -Ja pälsigt. Jag hade satt mig upp i sömnen innan inattes och sagt så. Pälsigt, hahaha :P Har även haft sjukt konstig dröm inatt eller om det var drömmar, vet inte riktigt :S Varför drömmer jag så konstigt för? :P

Idag är det inget jobb för mig inte men igår var det ju det så jag ska inte göra allt för mycket idag. Igår var jag riktigt trött eftersom jag avr ute och lekte och åkte i baken med barnen :) La mig även i sängen vid lite efter 00:00 och somnade nog vid 01oo eftrersom Anna satt vid datan.

Har tvn på där kanalen MTV trålar, där det faktikst är Pimp My Ride, så ska kolla vidare på det nu. Ha en bra Lördagsdag :)

Puuuuuusssssssssssssssssssssssssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0