Måndagskvällen framför tv:n!

Haha, vet inte vad jag ska skriva. Har ingen inspiration. Har så mycket tankar eller vad man ska säga som flyger runt i mitt huvud. Vill ha sagt så mycket men får inte fram det helt enkelt.

Har tittat på Topmodell nu iaf som är slut och NCIS:LOS ANGELES börjar väll snart kan jag tro. De sa det iaf på tv:n :P Usch blev verkligen trött efter att jag var ute och sprang, käkade och sedan duschade. Så sitter här nu och funderar faktikst på att lägga från mig datan och sedan lägga mig i sängen och kolla tv och sedan somna :) Såå skjönt att somna till tv:n :D Tycker inte ni det?

Funderar på att synda med lite glass? Men då förstör jag träningen :/

Sov gott mina bästa. Ni vet att jag älskar er jätte mycket. Puss ♥

Bjuder på en OLD pic!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0