Lördag morgon!

Som ni säkert har sett så har jag inte bloggat nu på några dagar. Har bara inte orkat helt enkelt. Jobbat hela veckan, eller ja sedan i Tisdags. Har varit riktigt skönt. Gått upp halv 6 varje morgon, ätit en god och nyttig frukost. Sen har jag somnat mellan 19oo-22oo på kvällarna. Skönt!

Här om dagen, tror det var i Torsdags eller något, då var jag och Anna ute och sprang och fy f*n vad jag hade ont i kroppen efteråt. Lika dant igår sprang vi och hade jätte ont i kroppen då också (mest benen som tar stryck ^^), nästan värre igårkväll ^^

Nu idag är det Lördag morgon och jag gick upp vid 7 tiden då Anna drog till jobbet. Jag kunde helt enhelt inte sova längre eftersom jag gått upp tidigt hela veckan :D Men det gjorde mig absolut ingenting. Käkade god och nyttig frukost. Sen drog ut och sprang vid 08oo, från St Hanshaugen (där vi bor) till Majorstua och sedan Bislett och sedan hem. Tar typ 1 timme, fast springer inte exakt hela tiden eftersom jag inte är så tränad ännu ;) Men det kommer, det lovar jag ^^

Så nu har jag duschat och har startat en maskin tvätt. Ska ta någon frukt eller kanske en talrik musli eftersom jag var ute och sprang innan. Sen göra vid mig lite och sedan ner till Nordea bank och gör lite ärenden :)

Förresten, pengar pengar pengar ;)

Pusss ha en bra Lördagsdag så snakkes vi :)
Saknar er där hemma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0