Lördag kväll....

Godkväll alla :)

Ny kväll, nya tankar och nya tråkigheter! Sitter här i min ensamhet med laptopen i knät och har fortfarande MTV på i bakgrunden på tvn. Kollade på ett annat program innan som är bra, kommer dock inte ihåg vad det heter men det är bra iaf :)

Ikv blir det inte så mkt att göra. Anna jobbar och jag...ja, jag sitter bara här hemma som vanligt. Börjar bli sjuuuuuuukt tråkigt nu! Men vad fasen ska jag göra på en Lördagkväll när man inte har några pengar? :/

Har precis ätit lite men fortfarande hungrig. Men jag ska inte laga mer mat nu förrens ikv kanske då Anna 
antagligen kommer vara hungrig. Hade velat ha ett mjölkchoklad (som vi käkade igår dock), men det var så jäkla gott och kostade BARA 36 norska. Svin dyrt säger jag, men kan absolut vara värt att köpa idag också. Fast har inga direkt pengar till det och dessutom behöver jag Zumba ist för att trycka i mig choklad :S

Så sumeringen av detta jag skrivit om blir att jag ligger hemma i soffan och inte gör ett skit med andra ord!

Puss ha de, jag längtar efter pepparkakor och lussebullar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0