Leéndet ler :)

Nu är jag på bättre humör efter att ha kollar klart på filmen Anastasia. Den är magisk. Happy fce med andra ord.

Världen har så mycket att bjuda på. Olika platser, snö, värme, restauranger, party, fina torg, magiska städer helt enkelt. Självklart jag ska besöka Paris och de större fina städerna någon gång i mitt liv. Men man får såklart börja någonstans och det blev Norge för mig. Vem vet vart det bär av sen? Österrike? Italien? Paris? Magaluf? Rio de janeiro? Grekland? Sverige? Polen? USA?

Ingen vet ännu vart livet bär av men jag vet en sak iaf, jag ska absolut upptäcka världen och det är jag helt säker på! ÄLskar att resa och upptäcka nya saker. That´s life!

NU ska jag nog kolla en till film eller något. Har massa bra filmer på datan för tillfället.

Puss ha de mina älsklingar. Love ya all ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0