Krasslig som bara den och dessutom snö och minusgrader ute, kallt. Brrrrr!

Igår jobbade jag till 16:30 men var inte hemma förrens 17:30. Bussen var försenad och dessutom tog det en 30 min att komma till själva City. Men jag kom hem iaf :D

Idag känner jag mig inte alls bra. Feber och sådant? Hostisg som fasen och faktiskt lite ont i halsen :/ Men är väll något på gång eftersom det var 2 st barn som gick hem igår och båda spydde under dagen :S Juuueee, jag vet men så är det. Så jag har väll blivit smittad eller något kanske. Vem vet!

Kollade nyss ett klipp från Förkväll på tv 4 där Kenza gästade. Hon har ett fint utseende och väldigt vackra ögon. Det ska hon vara glad över! :)

Anna drog till jobbet odag vid 07oo tiden och då gick jag upp och käkade frukost. Managröt. Riktigt längesedan jag käkade det nu. Senast förr-förra veckan :D

Men jag har blivit duktig med att träna (ut och springa) och äta en nyttig kost eller mer nyttg än innan iaf. Känner mig faktikst mycket frächare och piggare :) Får dra ut på stan till helgen eller senare nästa vecka och kolla nyårklänning. Halsduk hade jag också behövt ny (hittat en jätte fin på Cubus för 199 NOK), och deo, spray, underkläder, linnen och ja, kläder överhuvudtaget. Vill även ha en sådan snygg pälsmössa.

Tror jag hade varit skitsöt i en sådan :) Får se ifall jag hittar någon fin när jag ska ut på stan. Men får se hur det blir med de köpen :) Får dock lön på Fredag så jag kommer ju köpa något litet iaf. Men jag får väll gå på stan själv då också eftersom jag tror Annapanna kommer jobba på eftermiddagen. Annars får jag ta det på Lördagen. Det märker vi.

Idag ska jag nog bara ligga i sängen. Funderar på att sova lite eftersom jag är helt utslagen. Vaknat flera gånger under natten också (som jag brukar göra nu för tiden), fast jag somnade nog om ganska snabbt :) Hade velat ut och springa en runda men det är något jag absolut inte ska göra idag. Måste bli litre frisk :)


Tjohopp, ha de! Puuuussssssss på er där hemma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0