Klart det blev pepparkakor igår!

Jo klart det blev bakning igår :) Sov en stund på eftermiddagen eller vad det var sen drog jag till berömda Ikea och köpte pepparkkasdeg. De har nämligen billigaste och den är framför allt jätte god :) Så när jag kom hem igen satt Anna fortfarande vid datan och snackade via skype så det var bara för mig till att börja baka ^^

Haha, fasen vad längesedan man bakade peppakakor. Jag gjorde dock min egen design och ja, det gick ju som det gick :) Nej men det blev inte så pkåkigt :) Sen fikade vi på pepparkakor och mjölk. GOTT!

Det var även Zumba dax för min del igår medans Anna satt och filmade mig, och ja tro mig. det var inte alls som en ängel ska dansa, haha :P Zumba är fasen skit svårt att hänga med på och man måste verkligen ha takten inne och vara absolut koncentrerad :) But i made it ^^ Sen var det lägdax för jag skulle jobba dagen efter (idag då)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0