Kjoler? Gulerot?

Hehehe nu sitter jag och bloggar igen :) Mycket trevligt! Har inte haft så mycket för mig sen innan när jag bloggade. Jo har varit nere på banken som dessvärre var stängt :/ Trodde de kanske hade öppet några timmar på en Lördg men icke så nicke :/ Får väll ordna det på Måndag, om jag hinner :) Sen var jag inom Gina Tricot och Cubus och kollade lite kjoler och massa annat fint :) Kjempefina kläder nu såhär års när det börjar närma sig Nyår. Me like ;)

Tog trikken hem och tog och hängde upp mina tvättade kläder. Sen har jag inte gjort allt för mycket. Ska nog ta och göra någon mat nu. Vill ha något nyttigt men vet i fasen om vi har något nyttigt hemma. Kanske gulerot? eller något annat. Får se vad jag vaskar fram i kylskåpet :)

Blir nog även att ut och springa en runda med Anna senae i eftermiddag eftersom hon nog är också sugen på att springa. Jag har dock redan varit ute men vad gör det att springa 2 gånger om dagen? Ingenting alls :)

Pusss ha de bitches ;) Älskar er! ♥

Blir det lite alkohol i kroppen ikväll? (dock inte bra för träningen)

Bjuder på en old pic! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0