Jobb idag!

Idag har jag jobbat så att säga. På barnehage, 1-3 års åldern. De är hur underbara och gulliga som helst. Ska även jobba veckan ut. Jag gjorde tydligen att gott intryck och bra ifrån mig :)

Får se ifall det blir någon lön på Fredag eller om jag får vänta till slutet av Dec för jag har inte öppnat ett konto ännu och hinner inte det innan Fredag eftersom jag ska jobba. Men jag klarar mig med pengar än så länge iaf!

Vaknde nyss efter att ha sovit någon timme eller några timmar, vet inte exakt men det här med dagis och leka med barnen gär en helt utmattad ;) Men det är det värt. Så nu sitter jag här och skriver inlägg och nu ska jag göra annat :)

Nu sitter jag här och ska strax ringa upp min lilla kära mamma och prata lite. Sen blir det Zumba för min del. Såååå skönt och såå jäkla svettigt, men vem blir inte det när man dansar eller tränar 40 min i streck? :O

Puss ni får ha det så bra. Jag älskar och saknar er ♥

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Oh va härligt med träning=)

2009-12-08 @ 22:30:13
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



OOH:D tack så mycket :)

2009-12-08 @ 22:36:23
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0