Inget öppet!

Idag är ingenting öppet här i Oslo, inte ens mataffärerna. Rimi öppnar inte förrens den 28 december men klädbutikerna börjar väll antagligen sin REA imorgon. Lika dant som i Sverige :) För övrigt är det bara Narvesen, Deli De Luca och 7-eleven som har öppet nu bland mellandagarna så där kommer de ha fullt upp med kunder antagligen.

När jag kommer hem till Sverige hoppas jag att det väntas en kamera som en vän kommer köpa på REAn till mig imorgon inne i Krstad, om den finns kvar de vill säga. Hoppas hoppas hoppas! Den kostar något på 1000kr men de sätter en REA med 50 % på den. Me like ♥ Men det får jag iof reda på imorgon om den kameran kommer i min ägo. Isåfall kommer jag bli skit glad. Ny fin kamera som kommer invigas på nyår!

ME LIKE! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0