Godmorgon, jag är uppe med tuppen :D

Vem var kommmentaren från? (att det var skräll att jag gick och la mig innan 4-5 på morgonen? (anonym) :)

Godmorgon Sunshines!
Har ni sovit gott inatt? -Jag har sovit sådär bra :/

Just det, jag är vaken också :) La mig vid 02oo inatt och har sovit relativt bra. Har haft skit konstiga drömmar :S Fast jäkligt roliga om man nu tänker efter, haha :) Så har sovit ungefär 5 timmar inatt och dessutom haft så jäkla ont i mitt knä. Började igårkväll direkt efter jobbet när jag skulle hoppa av vid Jernbanetorget. F*n haltade :S Så har haft ont inatt när jag vänt mig osv.
Ska jag kolla upp det tross? Fast har dock haft samma pain innan en gång så det är väll något som inte stämmer helt i mitt knä :S Ska ma behöva operara det igen? :S

Har redan ätit frukost eller nja, druckit eller nej inte det heller, utan jag håller på att dricka nyponsoppa, mums! Sådan man gör på pulver men om jag ska säga det själv smakar det fasen exakt som om man köper färdig nyponsoppa. Nyponsoppa är jäkligt gott om jag får säga vad jag tycker :)

Nej nu snart ska jag lägga upp en video (som blir nästa inlägg då) och funderar faktikst på att äta något redigt denna gången. Både kännde och hörde att magen kurrade, haha :) Så dax för lite frukost som säkerligen kommer bestå av knäckebröd med kaviar eller bacon/skink ost på och sedan lite kurka på det. Det blir bra :)

Puss ha det mina bästa bitches ;) Jag älskar er något otroligt mycket! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0