Godmorgon Godmorgon!

Å jag är uppe med tuppen. Haha nej, inte direkt. Men vaknade halv 11 då Anna ringde och väkte mig och sa att hon hade goda nyheter på gång och det hde hon också. Så glad jag blir! Världens bästa Anna ♥
Frågade även ifall jag inte kunde komma till hennes jobb då hon hade sjukt lite att göra så hon var jätte uttråkad. Men orkar jag det? -Nja vet inte faktikst! Måste käka frukost innan, duscha av mig, sminka mig, klä på mig osv Sådant där jobbigt ni vet :P

Ska strax käka lite frukost, tror det blir managröt eller något annat gott, sen ska jag nog glo film tror jag, eller kanske ut på stan en vända ;) Vem vet! Får se hur det blir i dagen :)

Puss o kram, saknar er där hemma. Älskar dej min katt Sindra ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0