Biblos Bar, riktigt go musik!

Igår var jag som sagt ute och sprang en runda på morgonen osv. Sen kollade jag ju lite klänningar och sådant fint till nyår :) Blir nog att jag kommer hem till Sverige :)

Anna kom hem igår vid 16:30 då jag får ett sms av henne lite över 16oo där det står följande:
Ikv ska vi supa! Fy f*n vad förbannad jag är. Är påväg hem nu. Prata inte med mig på en halvtimme, för din egen skull. Inget illa menat men vill bara lugna mig. :(

Jag trodde seriöst att Crister hade sagt till henne att hon inte skulle få vara ledig på nyår. Sen när Anna kommer innanför dörren säger hon att hon är så j*vla förbannad osv osv. Jag bara nickar och säger okej med en liten lugn och dämpad röst för att inte hon ska flyga på mig, haha :P Nej men så illa var det inte. Hon hade bara haft as mycket att göra igår. Sa till henne att hon kunde ringt men det hade hon inte ens tid med. Så mycket var det, stackare :/

Vi drog iaf till Rimi och köpte oss några ÖL och sedan vidare till Kiwi, ligger typ precis brevid varandra och köpte något slags cideraktigt/smirnoff. Sen hem igen och ringde till hennes jobbar kompis, de vi skulle festa med och sedan dra ut och dansa :)

Efter att vi hade gjort mat osv, blev jag lite trött, hade ju trots allt varit uppe sedan kl 07oo, så jag la mig i sängen och vet ni vad? Jag somnade :) Det var jätte skönt. Innan jag la mig sa jag till Anna att jag inte alls kände för att festa längre och att hon skulle ringa och säga att jag fått någon infuensa eller ngt, men det gjorde hon inte och tur var det :) Jag vaknade igen vid 21oo då de skulle komma hem till vårt place, men Anna hade ringt och sagt att de skulle komma tidigast 21:30. Jag fick asa mig upp och in i duschen och vipps så var jag som ny igen och hade suget på att festa till det lite :)

Vi spelade även black jack (poker) eller vad det hette och något annat ganska roligt kortspel :) Sen bar det iväg till Biblos bar nere i byn och vi åkte gratis taxi för en av Alis polare jobbar som taxi chaufför. Haha, jag fick sitta på golvet brevid Annas fötter utmot dörren till och jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv i en taxi alltså, Helt galet roligt :) Sen blev det Biblos bar med en massa dans i högklackat ;)

Käkade på vägen hem vid 03-04oo på morgonen och gick hem barfota, ja ni läste rätt. Vi hade så ont i fötterna efter 3 timmars konstant dans med highhills så vi fick gå barfota hem och det var nere från City så hade en bit att gå. Men vi klarade oss hem och innan jag la mig hoppade jag in i duschen eftersom jag var så kall och frusen om mina fötter. Anna la sig direkt och somnade nog bums också. Jag var i sängs 05:15 imorse och har vaknat vid flera tillfällen att jag var riktigt törstig och att jag hade så ont i fötterna.

Tack killar för en trevlig kväll/natt igår. Det var super roligt :) Anna, jag älskar dej min vän ♥

 
 

Pusss, ha de. Vi snakkes bitches. Saknar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0