Den 26 December, 2009

Vaknade av att mobilen ringde innan! Mycket skumt samtal! Men nog om det :)

Jag tänkte ner på stan lite idag för att se ifall de har börjat Rea här i Oslo. Det sägs att de börjar på Måndag :S, men jag ska ändå ner till stan för att kolla hur mycket pengar jag har kvar på mitt bankkonto så måste ner där vilket fall :) Om de har öppet kanske jag letar efter några julegaver eller så får jag göra det helt enkelt i Sverige på Tisdag.

F*n vad illa isåfall :/ Jag som ville ge julegaver från Oslo, haha ;) Fast vänta nu lite, jag åker ju inte allt för tidigt på Måndagsmorgonen så då hinner jag kanske inhandla någon julegave :P f*n vad jag är smart, haha - Skojade :D

Men nog om det! Vad ska ni andra göra idag? Har ni varit inne redan i Krstad och kollat efter prylar eller ni är där nu? Får önska er en lycka till då med tanke på att hela krstad kommer vara täckt av bilar och folk som springer runt som virriga hönor :P

Pussss ha de, Älskar er ♥
(Nu längtar jag hem till Sverige)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0