Den 23 dec 2009

Usch vad förkyld jag är ännu. Hostar som fasen också gör jag :/ Inget kul längre nu. HAr haft det över 1 vecka nu så, nu får det vara bra! :)

Pratade precis med min mamma via skype och hon längtade efter mig :) Sååå gulligt. Fast å andra sidan längtar jag ocskå efter min familj och vänner ♥

Vaknade förresten preicis ocskå. Si sådär vi 15:40 :) Skönt att sova länge. Men det får jag absolut göra eftersom jag är sjuk :P

Å imorgon är det JULAFTON och jag firar den för första gången utan familj/släkten och dessutom i Oslo. Det är inte varje år man gör det, men i år bidde det så :P Jag och Anna kommer antagligen ha mys med tända ljus, laga god mat, titta på tv/film och bara ha en trevlig och mysig julafton tillsammans ♥ Får lite julklappar när jag kommer till Sverige över nyår.

Skulle nog fira lite jul hos mormor och morfar den 29 dec tror jag det var, sen fyller pappsen år den 30 dec så då blir det firande hemma hos oss och sedan dagen där på är det den 31 dec och då är det nyårsafton :) Kommer bli en random kväll, det känner jag på mig, hahaha :P

Men vi höres alla glada :) Puss saknar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0