Boring Fredagskväll!

Ååå vad det är boring Fredags ikväll. Anna jobbar och jag sitter bara hemma :/ Har suttiti lite vid datan, kollat tv, prövat min nyårsklänning och mer där till :P Ville ju se ifall det passade eller inte det jag hade tänkt mig :) Funkade väll inte riktigt men Maya har alltid en lösning till allting :D

Skickade precis sms till Anna om att om hon kunde köpa hem något choklad påvägen hem :) Hoppas hon svarar JA för hennes eget bästa, haha nej skojade :P

Nu ska jag sätta mig vid tv:n igen och kolla på något boring program eller film och vänta på att Anna ska komma hem, med choklad kanske.
Jag har ont i magen :/

Pusss ha de bäst! Älskar er alla! ♥

Jag älskar min syster. Hon är guld värd. Du vet att jag alltid ställer upp till
100 % ifall det är något. Du vet att jag alltid finns vid din sida! LOVE YOU ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0