Bakning idag eller inte?

Funderar på att baka pepparkakor, men är inte helt säker. Varit runt i stan idag och ordnat saker och precis kollat klart på filmen jag började kolla på i morse. Inte sovit något i nattes så är lite trött, så funderar på att krypa ner i sängen under täcket och sova en stund bredvid Anna. Hon sover ännu förstår ni :) Riktig sovtuta, haha! (kommer ju från rätt röv. Jag som sover till 18oo på kvällen)^^

Men funderar fortfarande på det där med pepparkaks bakning, men då måste jag till affären och köpa pepparkaksdeg. Om de ej har någon kommer jag bli galen och vilja ut till Ikea för att köpa, men det kommer jag aldrig palla för så trött jag börjar bli. Sen har vi inga pepparkaksformar heller så det måste jag också köpa. Fast.....kan ju alltid skära ut gubbar, hjärtan, stjärnor osv med en kniv ^^ så var det ändå tänkt från början, tihihi ^^

Men nej nu har jag riktig beslutsångerst :/. Regnar och är inte alls bjudande väder ute så nja vet i fasen hur det blir. Vill bara krypa ner i en go säng och sova. Fast har tänkt på en sak: jo att om jag sover nu så kommer jag antagligen vakna igen om några timmar och då är det likadant igen, uppe hela natten osv och det är inte bra, fast tänk om jag somnar nu sen sover hela natten också :D, men nej, det kommer aldrig till att hända att jag sover så länge så for nog hålla mig vaken ett par timmar till ;)

Men ha de, så snakkes vi! Puss älskar er ♥


Blir det pepparkaksbak idag eller inte? That´s the BIG cuestion!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

låter gott med pepparkakor ^^,

2009-12-07 @ 12:57:32
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0