3:dje advänt och Luciadagen

Idag vaknade jag vid 12 slaget och gick upp och käkade en baguette som Anna hade tagit med sig från hennes jobb :) De är faktikst riktigt goda!

Sen har jag kollat SATC the movie, två gånger till och med :P Den är såååå sjukt bra! Älskar den filmen! Sen dorg jag ut och sprang en runda och det går bättre och bättre för varje dag som går. Känner att man börjar få upp flåset och orkar springa en längre sträcka. Sen Zumbade jag lite och sen blev det duschen och till slut blev det mat. Så sitter jag här nu och bloggar och ska strax ta och sätta mig framföt tv:n och kolla ifall det går något bra. Är ju trots allt Söndg :)

Kom just på nu också att det är ju 3:dje advänt och Lucia dagen idag :) Inte långt kvar tills år 2010. Längtar att få känna det nya året nalkas. År 2010 sla bli ett bra år. Det kommer det till att bli. Det vet jag.

Tjollahoppsansa, vi höres mina bästa och finaste. Haaaa deeeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0