31/12-09. The end of the year!

Godmorgon soltrålar!
Har ni sovit gott? Jag somnade vid 01oo igår och har sovit relatift bra hela natten. Ska inte klaga :)

Idag händer det mycket. Alltid samma visa varje år, hehe :) Men det är ju det som är meningen lite.
Idag klockan 09oo ska jag iväg och klippa mig hos Kralle och lika så Anna panna :) När vi är färdiga där (vid ca 11oo), ska jag direkt till Maxi, BMA och köpa en hårfärg till, så jag ser nogerlunda bra ut i hodet ;) Efter det blir det väll till att käka något och sedan hoppa in i duschen och göra sig fin :)

Sen blir det bannemig till att sminka sig och tjobalo vad allt man ska hinna med innna man ska iväg ikv kl 18oo. Sen får vi se vad det bär av. Men jag hoppas på en bra kväll iallafall.

Jag hoppas att ni får ett underbart nyårs firande med mycket skumpa, dans och trevligt sällskap. Hur firar ni ert nyår förresten? ;) Själv ska jag vara med mina underbara vänner och dom har jag många utav! ♥

Ni får ha det så bra så hörs vi nästa år bitches ;)
Pusss jag älskar er! ♥


Jag bjuder på denna :)

See ya all next year!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0