29 December! Julafton för mig hemma i Sverige!

Har varit inne i Krstad idag och handlat julklappar :) Sen träffade jag matbrat en stund också. Mycket trevligt. Så längesedan jag träffade henne nu!

Efter det for jag direkt in till Sbg för att göra ett ärrende sen även hämta min kamera som en polares pappa hade haffat till mig inne på rean i Lördagsmorse vid 07oo. Tack! Den är otroligt fin. Men fick inget minneskort till så det ska inhandlas imorgon antingen i Krstad (syrran skulle nog in där en sväng) eller så frå det bli på Audio Vide här i Bma. Så får se vad det blir :)

Ikv har jag ju firat julafton hemma hs min mormor och morfar. Såå koseligt!:) Fick en massa fina julegaver. Kläder, choklad, trumpbyxor, pengar (lots off money), presentkort, en väldigt fiffig teknikpryl av min bror. Jag blev så skit nöjd med alla mina klappar. Trodde verkligen inte att jag skulle få så mycket fint, men tydligen hade jag varit snäll i år ;) Fick även ett antivirus progrm av min kära far imorse :) Det behövdes må ni tro. Tack pappi!

Nu sitter jag här hemma i min ensama säng och bara väntar på att någonting ska hända, haha :) Ska nog ta och sova snart faktikst. Varit en lång dag + att jag inte alls har sovit bra inattes :/
................................................................................................................

Orkar inte lägga upp bilder på det jag fick i julegave just nu, men gör det kanske imorgon om jag har tid:)
Puss ni får sova så gott mina bästa! Älskar er! Det vet ni och ni vet exakt vilka ni är! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0