Vill inte

Ibland vill jag att livet ska vara som en dans på rosor. Men det varken är det och lär knappast bli heller.....
Vill inte....

Tänkte nu på en sak. Att jag vill så gärna ha en tatuering till :) Men jag har varken pengar till det lr tid att luska ut vad jag vill ha känns det som. Jag tror jag vill ha på sidan av ryggen, men är inte redigt säker på vad det ska vara :) Annars får jag väll göra ett litet hjärta nere på foten. Fast lite vid sidan upp till. Nästan vid vristen. Lite gulligt tycker jag! :)

Fyller förresten år på måndag för de som inte vet det. Men nu vet ni. Hela 20 år fyller jag :) Det ska såklart firas med tårta och besök! Hoppas jag nu får pengar eftersom det är bara det jag önskar mig.
Mamma frågade också idag vad jag önskade mig? Jag sa pengar (såklart)

Min och mammas lilla konversation Inne på Maxi idag!
-men det är inget kul att bara ge pengar
-nej men det är det jag vill ha, köp en fåtölj till mig annars.
-ja vi funderade på det


VILL INTE......
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0