Växjö!

Idag ska vi upp till Växjö. Carl, syrrans son fyller 5 :) Grattis på honom :) Vi åker nog vid 1 tiden eftersom vi ska kolla lite i Växjö-stad innan vi drar hem till syrran och hennes familj i Teleborg. Naturligtvis tar vi med Honey.
Vi firadae Carl lite oc¨kså på min födelsedag som ägde rum den 13 April. Men klart att han ska få met paket nu när vi kommer upp. Jag får ta och köpa ngt till han uppe i Växjö :)

 Annars idag har jag varit i Bma en runda och hämtat en sak till syrran.
Jag har duschat och ska bara vänta tills håret har torkat då jag ska platta det och sedan använta min Volume Master :) Det blir riktigt bra faktiskt. Håret får mkt mera volym. Tro det lr ej :)



what´s next?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0