Valborg imorgon


Vet ni? I morgon är det Valborg :) Då fyller min Elin Pelin 19 år :) Grattis i förskott. I morgon ska det även festas duktigt mycket. Har längtat efter att dricka :) Har inte gjort det nu på ett tag eftersom vi har skaffat hund. Men i morgon ska det festas och även på fredag lr lördag om det ska vara så :P Hahaha :)
 I morgon kommer även de efterlängtade 1050 kronorna från CSN som varje elev får som går i skolan nu för tiden.

I går var jag uppe i Växjö hos syrran. Hennes son fyllde 5 år :) Sjukt fin tårta hon hade gjort :)
När vi kom upp vid 4 tiden var det så sjukt varmt. Fy fa alltså vilken värme. Det är även en juvlig kväll ikväll också :)

Snart lr lite senare kommer väll Pj och tage och hämtar mig hemma i Bma. Var tvungen att dra hem för att lämna bilen till morsan. Hon ska nämligen ha den i morgon då hon ska iväg till Karlshamn och klippa sig :)
Nu väntar jag bara på dom och det lär iof dröja lite innan de komemr för de skulle upp till Sölves Klubbstuga för att fixa ljudet tills festen i morgon :) Yippiieeee

Sindra och Honey är vekligen busiga små djur. Lägger upp några bilder här nedan :)

(klicka på bilden för att få den större format)
   
   
  
  


Puss o Kram
Valborg nästa :)



Kommentarer
Postat av: emma

Hahaha! Sindra ser tuff ut när hon reser ragg ;D

2009-05-02 @ 23:32:15
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0