MIn födelsedag igår

Igår fyllde jag som sagt 20 år! Det var en härlig kännsla må ni tro. Jag firade det tillsammans med Carl som är syrran son. Jag är alltså monster till honom.
Jag damsög, moppade golvet, skalade potstis, sjorde tzatski samtidigt då jag skulle passa Carl, för mamma och syrran var i Karlshamn ett ärrende. Men Carl som är så snäll lekte alldelles själv ute på baksidan.

På morgonen vid halv 10 tiden kommer mamma, pappa och syrran in och sjunger för mig och Carl :) Carl fick massa kläde av mamma och pappa och såklart såpbubblor av mig :) Det fick han nytta av, för var tredje minut typ fick jag springa till dörren där han stod och ville ha mer såpbubbla. Jag fyllde på och gav han det igen :)

Baby kom redan kl 2, då jag var tvungen att duscha så han fick sitta med Carl och titta på film så länge. Denver!
Släckten kom sen vid 3 då vi var på baksidan, solen lyste och jag fick mina presenter. En MASSA pengar :P Men det var det jag hade önskat mig :)

Vi åt grillat, med ungstekt potatis, tzatsiki, beanesås, en massa läsk, vin och öl. Det var gott.
Till efterrätt blev det panacotta med hallon och blåbär till. Muns vad gott det var :) Efter en stund till, si sådär vid halv 6 drack vi kaffe och åt tårta. Super gott. Sen körde jag och Patrik syrran och Carl till Olfs för att de sen vidare skulle åka med Kim till Växjö.

Sen vid halv 9 kom Malin Palin och hämtade mig och baby för vi skulle hem till lägenheten. Jag kramade om min mamma och pappa och sa tack för allting.

Nu sitter jag här och börjar skolan halv 12. Vi hade inställd Svenska idag :) Weeeeeee
Så ska äta frukost nu och sedan kommer Elin Pelin med tåget lite över 11.

Jag kan säga att jag hade en lyckad födelsedag igår med massa sms och telefonsamtal som ville gratta mig.
Tack så mkt ni som hörde av er :) Det uppskattades


Puss o Kram!
Ps: Jag och baby ska nog hämta flickan snart, kanske redan på Onsdag :)
Patrik ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0