Helgens upplevelser


Hejsan!

Idag har jag och Pj varit och tittat på vovve :) Sjukt söta. Jag ville ta hem allihopa :) Men vi valde en söt flicka och hon kommer bli helt underbar :) Längtar till slutet av April då vi får hem henne. Men det kan bli tidigare. Till och med nästa helg :P





Vi gick upp kl 9 idag och for som sagt iväg vid 10 tiden för att titta på våran söta flicka :)
Det tog ett tag innan vi kom dit, det var jävla långt in i slogen. Den äldre farfar:n som hade valparna var jätte trevlig.
Han bjöd oss på fika :) Mums :)


I Fredags tog jag bilder :) Det var skojsigt :) Anna tog lite Backstage bilder :) Hoppas bilderna blir bra, iaf några :)
Igår slappade jag och Pj bara. Det var skönt. Jag var as trött så jag somnade framför tv:n och han satt och spelade :) Pj väckte mig vid 1 tiden och sa att jag skulle komma och lägga mig i sängen. Vi satte väckarklockan på 9. Så for vi iväg och tittade på vovven :)

Nu ikv blir det till att slappa och kanske ut och gå med Elin Pelin en runda :) skönt väder ute :)

PUss o Kram
PJ ♥
I morgon fyller jag 20 år :D



Kommentarer
Postat av: emma

Nehe? Allvarligt? Ska ni skaffa hund? :D Vad för sort? :)



Melker o flickan får ses då ;)

2009-04-13 @ 20:50:39
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0