Today!

Kära vänner!

Idag har jag varit och fikat med Malin på stan :) Vi tog ngn choklad-tårtbit. Den var väll god :)
Efter det tittade vi i klädes affärerna efter ngt nytt att köpa men vi köpte inget :) (sparar pengarna) Sen körde vi till möbelaffären för hon skulle ha sängben till sina 2 sängar? Undrar säkert ni vad hon ska ha 2 sängar till. Hon ska nämligen slå ihop 2 sängar så de blir till en stor säng :) den tjejen är för härlig :)
Själv trängs man med Pj i en 120 cm säng om nätterna :P

Annars idag har jag bara slappat och kollat på film :) Det har varit skönt. Nu ikv vet jag inte redigt vad som händer.
Ska se ifall ngn kanske vill hitta på ngt :)
Jag funderar också på att ut och gå en bamse runda runt Bma. Tar ungefär 1 timme, lite mera kanske :)
Får jag en början på en fixad blogg redan ikv? Hoppas det!


Tjohej :)
Pj


// Maya :)



Kommentarer
Postat av: emma

Haha, ja jag bara älskar vitsippor! :D



Åhh tackar ;D Roligt att ni kom inom Marice!:D

18 april? Hmm., jag tror inte vi gör något? Jag ska ha din fest i minnet :D

Och ja tänk, du fyller snart 20 bast! Vi börjar bli gamla nu! haha

2009-04-07 @ 21:52:47
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0