Sommarhelg?

I helgen har det verkligen varit skit najs väder. Helt underbart sommarväder. Säkert upp mot en 20 grader om inte mera :)
I helgen har jag solat en massa. Har blibvt lite brun nu :P


I Fredags....
Gjorde jag och PJ inte så mkt. Vi var inom Bma-möbelaffär och köpte ett vitrinskåp. Riktigt snyggt. Sen körde vi ut till Hällevik för att hämta hunden och sen hem och montera upp skåpet. Det gick bra :) Jag diskade massa glas som vi har satt in om vitrinskåpet. Snyyggggt :)


I Lördags....
Gorde vi inte så mkt. PJ festade och jag var med mina polare. Malin och carro badade i strandängen. Fy fan vad kallt säger jag bara :S. Sara bangade när det väll kom till kritan, Hahahhaah :P

Sen åkte vi hem hem till mitt och tittade på tv och käkade poppcorn, gott :) Sen kom PJ vid 12 tiden, full och glad :) Hahahah :)


I Söndags....
Vaknade vi upp vid halv 9. Sjukt trötta :) Redan vid kl 11 åkte vi hem till Bma och var sär hela dagen. Kom hem vid 8 på kvällen. Jag solade en massa och Pj lekte med hunden. Vi grillade även fläskfilé, hade potatisgratäng och tzatsiki och dipp :) Mums :P
Sen hämtade jag min mamma och pappa vid 11 i Bma tågstation. De har varit i Holland över helgen :)


Puss o Kram
Tack för en underbar helg Patrik Jag älskar dej <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0