Sindra, X?

Idag har jag och baby varit i Zooaffären och köpt hundsaker. Vi ska ju skaffa hund lr Patrik köper henne och jag bara finns där för henne som en mamma :)
Vi köpte:

1. Hundhalsband
2. Hundkoppel
3. Hundskålar
4. Hundben

Senare ikv vid 5 tiden ringde jag till en i Kyrkhult om en katt. (Jag ville så gärna ha katt) Hon hade nämligen en katt kvar som skulle säljas. Jag sa att jag ville ha henne och Pj och jag körde dit för att ta hem henne. Innan vi körde till Kyrkhult så svängde vi inom Maxi i Bma.
Vi köpte:

1. Kattmat
2. Kattskålar
3. Kattsand

Gud vad söt hon är alltså. Helt underbar. Hon fick namnet Sindra :)


Min söta SINDRA :)


SINDRA :)   SINDRA :)   SINDRA :)   SINDRA :)  

Jag är så glad att jag tog dej med mig hem :) Hoppas du är lika glad som jag :) Hahahah ;)

Puss o kram
Nu ska jag nana, utan min Pj och Sindra. Snyft :P
PJ ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad söt hon är. :)

2009-04-14 @ 22:42:37
Postat av: emma

Söt! :D



Men smulan, finns inte smulan längre? Eller är jag helt vimsig? :)

2009-04-15 @ 16:31:17
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0