Sindra min ängel

Hejsan alla!

Nu sitter jag hemma i lägenheten och har precis varit nere i Zooaffären och köpt leksaker till min ängel. Hon är helt underbart söt. Jag bara älskar henne.

I morse vaknade jag ungefär halv 6 och hade verkligen sprängande huvudverk och det gjorde ont ner i ögat :S. Gick upp kl 6 och tog 2 Iprem, men hjälpte det? Nej. Inte förrens si sådär vid kvar över 7-halv 8. Förbannade tabletter :@
Somnade om igen och vaknade vid 9. Skönt att sova. Fast när jag gick upp hade jag fortfarande ont i huvudet.
Ringde morfar vid halv 10 som sjutsade mig in till Sbg.

Så nu sitter jag här. Hoppas farfarn ringer idag om vovven också. Då får du,
Main sjutsa oss för jag har nämligen ingen bil idag. Hoppas hoppas hoppas han ringer :)

Min söta ängel leker med sin nya mus under bordet på mattan. Hon är sjuuukt söt :P
Vad tycker ni? :P


Puss o Kram
PJ ♥
Sindra du är en ☆ :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0