Nu är det solnedgång

Igår belv det grillkväll med polarna, inget vidare väder, fast det höll i sig på kvällen. Vi hade det jätte mysigt och satt framför grillen och värmde oss. Vi började kl 6 med grillningen och jag drog igen vid 10 till älsklingen. Alltså satt vi ute i 4 timmar.
De andra satt säkert ute längre. Hyy kallt :)
Sara my friend sjutsa mig ner till stan och såklart skulle bullen och skoog följa med :D Sara gasade iväg som attan ;)
Sara kör som en galning :P hahaha :)

Jag sov över i sbg och pj kom hem vid 1 tiden idag. Vi tog en dusch tillsammans och sen slappade vi bara.
Tog bussen hem idag vid 5 tiden. Brorsan mötte mig i Bma och vi cyklade hem. Nu sitter jag här och har precis käkat mat. Fick laga den själv.

Senare ikv kommer Anna panna och hon ska sova över hos mig. Gud så mysigt vi ska ha :)
I morgon redan kl 9 ska vi vara i Olfs, för jag ska plåtas. Tema-skinnkläder och MC :) Bilder kommer upp senare på min hemsida :)
Nu ska jag nog ut och gå. Ringa Anna och se hur långt hon är kommen.


Pusss o kram :)
PJ ♥




Kommentarer
Postat av: Anna

shabbe är vår bästis från ronneby brunn, så jävla snäll :)

2009-04-09 @ 19:34:50
URL: http://happygrey.blogg.se/
Postat av: emma

Jag har sett några smyg-bilder på annas blogg ;D

2009-04-11 @ 14:53:58
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0