Min vardag/kväll idag

Hej bloggen!

Min vardag består utav att gå till skolan på morgonen och sedan varje rast ner till lägenheten och gå ut med Honey så hon inte kissar och bajsar inne.


Jag hade alltid tid innan att skriva flera inlägg om dagen, men har inte den tiden längre. Nu mera bor jag hos killen. Kan säga att jag nästan flyttat in, som han har velat att jag skulle gjort redan i Februari men då var jag skeptisk till det.
Så jag har en del grejer här nu, fast har mkt hemma också som jag skulle vilja ha hit. Så det får väll bli i helgen att jag tar med lite saker.

Mamma och pappa är i Holland över helgen på en blomstermässa. Pappa är nämligen blomsterhandlare. Så det blir att vara där hemma i helgen för hundens skull. Hon älskar att vara ute och leka. Särskilt i skogen :)

I eftermiddag blir det till att fara till Bma och hämta min andra mobil laddare för idag när jag kom ut från badrummet låg Honey och bet på den så den är sönder nu. Förbaskade hund  ;)
Jag har bil nu i helgen också. Riktigt skönt. vara i Hällevik vid 4 och träffa baby, sen ville han kolla på Hanö när de spelar vid 7 tiden så vi är väll inte hemma förrrens sent ikv. Stackars Sindra som får vara ensam hela dagen :(

Puss o Kram
Sindra-Honey ☆
PJ, Love ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0