IDAG

Idag ska jag hem en runda med Sindra. Visa henne för pappa. Han har inte sett henne ännu. På tiden att han får se henne :) Jag ska även lämna bilen hemma och försöka få sjuts in till Sbg igen :)
Pj ska nog träna idag, lr så var det i morgon :) Har inte riktigt koll på det där. Hahaha.

Senare idag ska jag bara slappa. Jag vaknade kvart över 8 idag, då jag börjar. Jag snabbade mig upp. Klädde på mig, sminkade mig lite och satt en klämma i håret. Sen iväg till skolan. Var där 20 i 9 :) Duktigt av mig att komma så snabbt till skolan.
Vi har ingen svenska idag och jag har ingen bild så jag börjar halv 2 igen :) Skönt med måndagar ibland.
Jag han iaf göra en del frågor på Projekt och företagande idag trots att jag kom 20 i 9. Känner mig duktig. Är nog bara jag som har gjort klart de flesta frågorna. Jag har nog bara 6-7 frågor kvar att göra utan 25 st :)

Puss o Kram, nu ska jag titta på tv lr titta på ngn film. Sen ut med Honey så hon får kissa lite och sen börjar väll klockan närma sig mot halv 2 :)

PJ, Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0