I morgon :)

Hejsan på dejsan :)


I morgon ska vi hem till Bma och hälsa på min familj :) Pappa har inte träffat lilla honey ännu. Men i morgon :) Hahahah!
Där kan hon leka och ha kul och vara lite fri från kopplet. Det älskar hon.
Men vi får ha med oss lite mat till henne för annars blir hon hungrig och bara gnäller :) Men skulle inte förvåna mig om mamma har lagat lite extra lr lagt undan så hon kan få lite.

I morgon ska jag nog även ta upp med mamma och pappa att jag kanske ska flytta in hos Pj snart eftersom jag får passa vovven och kissen hela dagarna :) Så tänkte det är bäst att ha dit lite saker :) Får se vad det säger om det. Om de tycker att jag borde vänta med det så gör jag som jag själv vill iaf :D Hahahaha :) Skämt och sido, nej men det ska nog gå bra :)
Jag får väll ta med mig lite kläder och lite koppar m.m.

Nu ska jag sätta mig i soffan med min älskling och titta fotboll. Både Sindra och Honey ligger och sover nu och det är bud på att skälv gå och sova en stund. Men jag får vara lite social.

Puss o Kram
Patrik ♥


Kommentarer
Postat av: emma

Ja! Kom till Bromölla en dag så tar vi en promenix :)

2009-04-19 @ 17:56:26
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/
Postat av: Ida

Oj! men har ni skaffat djur? Värsta familjen! :D

2009-04-20 @ 11:43:31
URL: http://idingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0