Djurpark Nr 1

Sindra din söta katt :D


Hejsan alla igen!

Idag har jag bara slappat. Det har varit skönt. Lekt med min flicka lite och Malin har varit och hälsat på. Hon ville såklart hälsa på mig och Sindra :) Hon tyckte Sindra var skit söt. Malin tog även några kort på henne :)

Ikv vid 7 tiden ringde jag till dom som har Hunden vi ska köpa. Flickan ska chippas och allt i morgon så efter Pj har kommit hem från jobbet far vi iväg och hämtar henne. Fy vad jag längtar :)
Vi kommer ha rena djurparken här hemma :) Liten kattunge + en liten hundvalp som ska skötas, lekas med och bara älska :) Det kommer nog ta på krafterna men kommer vara sjukt kul.
Jag får passa mina små älsklingar på dagarna då Patrik jobbar från 7-4.
Men jag ska nog ta väl hand om flickorna :)

Patrik har varit och spelat match ikv så jag hoppas han kommer hem snart så vi kan ha lite mys. Har saknat honom fruktansvärt mkt idag ♥
Sindra din sötnoskatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0