24042009


Hej alla!


Idag har jag kört PJ till jobbet. Fick stiga upp halv 7. Lite segt fast jag slapp ha hunden idag :) Hon är nere i Hällevik för jag och PJ ska in till krstad efter han slutat jobbet och jag skolan.

Jag börjar halv 12 som vanligt på Fredagar och det är värsta gudagåvan för mig. Jag är duktigt trött på skolan nu. Men så är det väll för de flesta som tar studenten i sommmar.
Vi ska få reda på betyget idag också på våra projektarbeten, som har gått så himmla bra. Eller inte :) Jag hoppas jag har skrapat ihop minst ett VG :) Då ska det firas :) Hahahah

Påtal om att dra in till Krstad idag så hoppas jag att jag får en Volume Master av Pj eftersom jag önskade mig det när jag fyllde 20 och inte fått ngt paket än av honom :) Hoppas kan man alltid göra....

Fast han sa här om dagen att ifall jag hämtade mat till honom innan träningen då han hoppade in i duschen så skulle jag få vad som helst på fredag.
Kankse inte för sådär 15 000 :- men jag ska fasen kräva en Volume Master :P Minst iaf!

Som sagt efter att jag lämnat av PJ i Hällevik körde jag hem igen. Jag trodde jag skulle vara mer trött och lägga mig i sängen men icke så nicke jag gjorde. Utan jag tog fram damtrasan och damsugaren och golvmoppen så började jag städa. Känner mig riktigt duktig och det blev fint också.

Nu ska jag ta och äta ngt och sedan in i duschen och sen klä på mig för att sen dra till skolan.

Puss o Kram
Patrik, Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0